Never Say Never

Alla inlägg under februari 2011

Av Fanny Axelsson - 26 februari 2011 14:29

     

  

Vad tycks?

Jag har ritat en drake som ni ser. Den tog ca: en och en halv timme att göra. Jag blev väldigt nöjd med den.  Vad tycker ni? fin eller ful?

Kommentera!   

---------------------------------------------------------------------------------------

Om ni har förslag på vad jag ska rita härnäst kommentera då det här inlägget!

Jag har helt enkelt slut på ideér   

Av Fanny Axelsson - 22 februari 2011 17:45

Det är en låt som heter "Innan natten vaknar" som sjungs av Sebastian Krantz. Sanina bidrag med denhär låten.   

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Om ni har en låt som ni lyssnar jämt på så kan ni kommentera den med ert namn (ni kan vara anonyma) + Artist och låten.

t.ex Sabina - Sebastian Krantz - Innan natten vaknar

                                                  
                                //Fanny

Av Fanny Axelsson - 20 februari 2011 13:15

Ingen har bidragit någon låt idag så jag bidrar en låt som heter "Love me" av Justin Bieber såklart. "Love me" är en av mina favoritlåtar.

-Love me, love me say that you love me. Fool me, fool me oh how you do me.  Kiss me, kiss me say that you miss me. Tell me what I wanna hear tell me you...love me, love me say  that you love me. Fool me, fool me oh how you do me Kiss me, kiss me say that you miss me. Tell me what I wanna hear. o.s.v

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Bidra en favorit låt ni har eller en annan låt som ni tycker om och kommentera detta inlägg med ert namn (ni kan vara anonyma) + låten och artisten.

t.ex Fanny - Justin Bieber - Love me

Det skulle vara kul att ni bidrag med en låt i alla fall.   

                                                  

                                                 //Fanny

Av Fanny Axelsson - 20 februari 2011 12:13

Jag her en fråga. Vad vill ni igentligen se på den här bloggen? Ska jag skriva om kändisar, skriva noveller, lägga upp mycket bilder, skriva om mina idoler, min vardag, musik m.m Nu får ni en chans att ge förslag. Inga förslag är dumma. Och jag behöver inte känna er heller. Det är bara kul att andra kommenterar mina inlägg.

 

Så kör på att ge förslag och passa på att fråga saker också om min blogg!!!   

                                             //Fanny

Av Fanny Axelsson - 19 februari 2011 12:18

Det här killen är fantastiskt bra på att rita. Jag hittade den här videon på youtube. Han har ritat andra kändisar också.   

---------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon ska jag visa er en bild som jag har ritat. Kommentera gärna försalg på vad jag ska rita. Det kan vara vad som helst.      //Fanny

Av Fanny Axelsson - 18 februari 2011 17:37

Tjaba!!!

Idag har jag och familjen + Alexandra (min kompis) åkt skridskor i arenan. Det var jättekul. Jag har inte åkt skridskor på gör länge med familjen. Jag och min lillbrorsa spelade lite bandy, det var kul. Jag och Alexandra Hjälpte Tilda min lillsyrra med att stå upp rakt med ett lyckat resultat. Hon hade alldrig åkt skidskor förut. Jag ramlade bara två gånger. Det var inte illa.   Eller hur? Efter skridskoåkningen åkte vi till en pizzeria och åt... PIZZA SÅKLART!


//Fanny

Av Fanny Axelsson - 18 februari 2011 17:23

Detta är dagens låt. Wilma har bidragit med en låt som heter "This is the life" av Amy Macdonald.

Hon säger att den är jätte bra och det är hennes favorit låt. Vad tycker ni, är låten bra?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Om ni har en favorit låt som ni vill dela med er. Kommentera detta inlägget med ert namn (ni kan vara anonyma) låten och artisten. skriv också varför den låten är bra (om ni vill)

                             t.ex Wilma - Amy Macdonald - This is the life

                                                  

                   Ha det så bra!

Av Fanny Axelsson - 17 februari 2011 15:41

Idag har jag vrit hos frissan och färgat håret. Det blev jätte snyggt men jag färgade bara underhåret till mörkbrunt. Det blev jätte snyggt och jätte nöjd    Jag färgade mig hos "Salong Axelsson" den salongen brukar jag gå till. "Salong Axelssons" hemsida: www.salongaxelsson.com


Har en fråga till er läsare: Skulle ni färga erat hår till röd, gul, blått, rosa, lila, grönt m.m onormala färger? Det skulle vara coolt att ha det men det skulle inte passa mig. Eller?                               

                                   KramiZar till er alla!    

Presentation


Tjaba! I den här bloggen handlar det om mitt liv, mina tankar och åsikter m.m håppas att ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läser just nu

           När mörkret faller är det någon där utanför. Någon som drar närmare stugan. Som knackar i väggarna, som skymtar i fönstret. Något som kanske vill in...

Omröstning

Vilket instrument spelar du?
 Gitarr
 Trummor
 Elgitarr
 Bas
 Piano
 Flöjt
 Cello
 Trumpet
 Fiol
 annat
 inget

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards