Never Say Never

Alla inlägg under mars 2011

Av Fanny Axelsson - 28 mars 2011 18:40

Dagens låt idag är en låt som jag hittade på må få på youtube. Bra eler dålig?

------------------------------------------------------------

Om ni har en låt som ni tycker är bra kommentera detta inlägg med ert namn + artist/grupp och låten.


tex: Fanny - Tiffany -  Forget You

Av Fanny Axelsson - 28 mars 2011 15:28

Just nu sitter jag vid min mormors data och bloggar lite. Ska snart till stallet och ha teori (tror jag). Jag har assor av läxor som jag ska göra senare. Men nu ska jag nog sticka. Det blev ett väldigt kort nlägg med än då.


Slänger med en bild:

 

Av Fanny Axelsson - 27 mars 2011 16:36

Jag har läst ut den här boken och dem är jätte bra! Den heter "Fruset blod" och är andre delen av Vmpire Academy serien.


Baksidan:

S:T Vlademip skola och elevernas familjer evakueras till en avlägsen skidort under jullovet. Strigois har nämligen lyckats samla sina krafter och hela moroirfamiljer har blivit slaktade, utplånade. Men det blir tyvärr inte så många mysiga skidturer för Rose: Dimitri är väldigt intesserad av en annan kvinna, Lissa måste uppföra sig ordentligt och Rose vän Mason försöker visa hur mycket han gillar henne. Tyvärr vill Mason också imponera på Rose och det är början till en fullständig, iskall katastrof för alla inblandade.

                             //Fanny 

Av Fanny Axelsson - 27 mars 2011 16:31

 

 

Jag tycker att vargar är söta även om dem är farliga. Dem är ju släckt med hundar eller hur?             PS: Jag har inte tagit bilderna

                                          //Fanny

Av Fanny Axelsson - 27 mars 2011 15:52

Hej hej!

Igår hade jag och några till en tjejkväll hos min kompis Louse. Vi såg på "Vampire suck", "Fredagen den 13 #2" och nån mer jag kom inte ihåg vad dem heter. "vampire suck" handlar om filmen twilight fast den är en komendi och "fredagen den 13 #2" 

den var skit läskig. Alla typ dog i filmen och sånt  

 Vi blev såna här efteråt =  Jag ska alldrig titta på den igen! 

Efter filmen åt vi tacos och chillade. Det var en jätte rolig kväll.

                                  //Fanny

Av Fanny Axelsson - 23 mars 2011 12:17

Just the way you are är dagens låt och Bruno Mars sjunger den. Vad tycker ni om låten. Bra eller dålig?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Om ni har en låt som ni tycker om så kan ni kommentera detta inlägg med ert namn + artisten/grupp och låten. (Tex. Fanny - Bruno Mars - Just the way you are)


//Fanny   

Av Fanny Axelsson - 20 mars 2011 20:32

Hej, det var ett tag sedan jag ritade en bild så här är den:

  

Så vad tycks? Vad ska jag rita härnäst? Ge gärna förslag! Vad tänker ni på när ni ser den här bilden? kommentera i så fall.

                                                  
                   /Fanny   

Av Fanny Axelsson - 16 mars 2011 19:03

Fireflies är dagens låt idag sjungs av Owl City. Första gången jag hörde den här låten var i bussen i 6:an och nu igår hade min syrra Emely den på mobilen. Den är jättebra. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om ni har en låt som ni tycker är bra kommentera detta inlägg med ert namn + artist/grupp och låten.

(tex: Fanny - Owl City - Fireflies)            //Fanny   

Presentation


Tjaba! I den här bloggen handlar det om mitt liv, mina tankar och åsikter m.m håppas att ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läser just nu

           När mörkret faller är det någon där utanför. Någon som drar närmare stugan. Som knackar i väggarna, som skymtar i fönstret. Något som kanske vill in...

Omröstning

Vilket instrument spelar du?
 Gitarr
 Trummor
 Elgitarr
 Bas
 Piano
 Flöjt
 Cello
 Trumpet
 Fiol
 annat
 inget

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards