Never Say Never

Alla inlägg under juni 2012

Av Fanny Axelsson - 27 juni 2012 20:54

Som nimärker så har min blogg inte varit så aktivt eftersom det har varit mkt med skolan dem sista vekorna. Alla i min klass var så ervsa för att få sina första slutprov i 8:an, iallafll så var jag det...

Men nu är det sommarlov!!!! Har längtat så mkt på det. Sommar = sol, bad, roliga ativiteter, sovmorgon, chilla m.m Så tänker jag om sommaren.


Vad ska ni planerat att göra nu i sommar?

Jag ska spela teater, åka till liseberg, bada, vara med kompisar och spela gitarr såklart. Mer kommer jag nog att hitta på eftersom. Har börjat lite smått att skriva egna låtar själv. Det är lite svårt med jag fixade en iallafall. Ska nog lägga upp den på bloggen om jag bara hittar min kamera... mobilen har dålig skärpa.


/Funny Bunny

Presentation


Tjaba! I den här bloggen handlar det om mitt liv, mina tankar och åsikter m.m håppas att ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läser just nu

           När mörkret faller är det någon där utanför. Någon som drar närmare stugan. Som knackar i väggarna, som skymtar i fönstret. Något som kanske vill in...

Omröstning

Vilket instrument spelar du?
 Gitarr
 Trummor
 Elgitarr
 Bas
 Piano
 Flöjt
 Cello
 Trumpet
 Fiol
 annat
 inget

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards