Never Say Never

Alla inlägg under maj 2011

Av Fanny Axelsson - 31 maj 2011 18:19

Idag var nog den varmaste dagen hitils. Det är så skönt! Jag längtar änu mer efter sommarlov! Idag har jag ätit mina årets första jordgubbar, MUMS! Fast de är jättedyra just nu.     

//Fanny the Bunny

Av Fanny Axelsson - 28 maj 2011 21:58

Hej på er!


Just nu gör jag ingenting. Absolut ingenting. Jag har läst inprincip hela dagen i soffan. Skönt var det. Min mormor har passat mina småsyskon medans mina föräldrar åkte med och tittade på klassfotbollen som var idag för mina andra småsyskon. Jag vill har sommarlov snart! Det vore skönt.

Jag har läst ut FALLEN ÄNGEL nu och jag har på börjat på en annan som heter FIENDEN. Den handlar om ett gäng barn i London som måste kämpa för att överleva. För de vuxna hade förvandlats till zombies pga någon sjukdom. Det är om liv och död. Den är faktigst spännande. Man vet inte riktigt när någon dör och så. Om man är känslig för att läsa sådana läskiga böcke bör man inte läsa den här boken.


PS: Jag kommer kanske inte att blogga på ett tag för att min dator är lite trasig och stänger av sig själv och ljudet har cepat sig.


//Fanny

 

Av Fanny Axelsson - 28 maj 2011 21:44

Dagens låt är "The Lazy Song" som sjungs av Bruno Mars.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Om ni har en favolåt så kan ni kommenetra detta inlägg med ert namn + artist/grupp och låt så kan jag har med den i "dagens låt". Också kommer jag att rekomendera era bloggar om ni har några.

                                                  
   //FANNY   


Av Fanny Axelsson - 21 maj 2011 18:42

Ikväll ska jag och mina kompisar + min brorsa och min kompis brorsa gå på bio! Om en timme eller så ska vi åka till folkan i Lidköping. Vi ska se Pirets of the Carebean "främmande farvatten" alltså fjärde delen. Det ska bli jättekul.


Här är trailen för filmen och det är i 3D


//Fanny   

Av Fanny Axelsson - 20 maj 2011 15:34

Dagens låt idag är "If I Had You" och Adam Lambert sjunger den.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Om ni har en favolåt kommenetra i så fall detta inlägg med ert namn + artist/grupp och låten. (tex Fanny - Adam Lambert - If I Had You) Och naturligtvis kommer jag att tipsa era bloggar om ni har några!


Caio! /Fanny  

Av Fanny Axelsson - 19 maj 2011 17:39

Vi gör ingenting speciellt. Vi lyssnar på Justin Bieber "one less onely girl" just nu och vi har ritat en bild på paint. Så här ser den ut: 


 

Det föreställer en kanin som ni ser. Vi har döpt den till Kanina från Snowland.

Vist är den söt?! Kommentera.


//Fanny the Bunny

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥







Av Fanny Axelsson - 18 maj 2011 19:55

  Jag har nyss läst ut 5 delen av Vampire Academy serien. Den var görbra!!!!!! Jag väntar på 6 delen nu som ska komma i Augusti 2011. Men under tiden läser jag "Fallen ängel".

Jag har en liten fråga: Tycker ni att jag ska skriva en bokrecartion om varje bok som jag har läst? För det kanske är lite tråkigt att läsa att alla böckerna är bara jättebra eller?

Kom igen jag vill i alla fall ha minst 3 kommentarer till bloggen innan jag bloggar vidare. Det är inte så kul att inte få kommentarer och frågor. Det räcker lite då och då. Men... det har bara minskat och minskat... och nu får jag inga kommentarer längre.

                     //FANNY    

Av Fanny Axelsson - 18 maj 2011 19:43

Nu har jag dragit igång


Frågestunden


Ni får fråga vad ni vill till mig. Och jag ska svara så ärligt jag kan.   Det kan vara vad som helst.


Frågestunden avslutas på söndag!   //Fanny



Presentation


Tjaba! I den här bloggen handlar det om mitt liv, mina tankar och åsikter m.m håppas att ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läser just nu

           När mörkret faller är det någon där utanför. Någon som drar närmare stugan. Som knackar i väggarna, som skymtar i fönstret. Något som kanske vill in...

Omröstning

Vilket instrument spelar du?
 Gitarr
 Trummor
 Elgitarr
 Bas
 Piano
 Flöjt
 Cello
 Trumpet
 Fiol
 annat
 inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards