Never Say Never

Alla inlägg under september 2011

Av Fanny Axelsson - 18 september 2011 17:11

Som ni er så har jag inte uppdaterat så bra på en månad. Men det är för att jag vet inte vad jag ska skriva. Ärligt talat! För det mesta läser jag mycket... Just nu läser jag Cirkeln men oxå Spejarens Lärling.


Jag vill veta vilka som följer denna blogg. Kommentera isåfall och ge förslag på vad jag ska skriva om. Då blir det roligare.


Jag hittade den här bra låten, vad tycker ni?

Presentation


Tjaba! I den här bloggen handlar det om mitt liv, mina tankar och åsikter m.m håppas att ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läser just nu

           När mörkret faller är det någon där utanför. Någon som drar närmare stugan. Som knackar i väggarna, som skymtar i fönstret. Något som kanske vill in...

Omröstning

Vilket instrument spelar du?
 Gitarr
 Trummor
 Elgitarr
 Bas
 Piano
 Flöjt
 Cello
 Trumpet
 Fiol
 annat
 inget

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards