Never Say Never

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Cirque Du Freak: The Vampire´s Assistant - Trailer

Av Fanny Axelsson - 5 juli 2011 11:17

Jag har kom hem för två dagar sedan och jag har sett den här filmen. Cirque Du Freak: The Vampire Assistant. Den är jättehäftig och det finns böcker till den som jag tänker att läsa.


Den här boken är den första av tio.

 Den ser lite läskig ut men jag gillar sådana böcker.   


//FANNY

 
 
Sabina

Sabina

7 september 2011 17:18

jag håller på att läsa den

Skräckens Cirkus

http://gullipluttan.bloggplatsen.se

Fanny Axelsson

7 september 2011 20:50

Åhhh... vad roligt! Den är grymt bra!!!!!!!!! läs de andra 11 böckerna oxå vett ja!!!!!! :D :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Axelsson - 27 juni 2012 20:54

Som nimärker så har min blogg inte varit så aktivt eftersom det har varit mkt med skolan dem sista vekorna. Alla i min klass var så ervsa för att få sina första slutprov i 8:an, iallafll så var jag det... Men nu är det sommarlov!!!! Har längtat så ...

Av Fanny Axelsson - 18 januari 2012 18:35


Död tills mörkret faller Sookie Stackhouse är på många sätt envanlig tjej, men hon tycker också att hon har en sorts ”handikapp”. Hon kannämligen läsa andra personers tankar. Hon hor i en liten håla i Louisiana, och jobbar som servet...

Av Fanny Axelsson - 16 januari 2012 20:32

  Jag tycker att den här låten är jättebra. Jag har lärt mig första versen + refr. Tränar in den på gitarren oxå.   //Fanny ...

Av Fanny Axelsson - 7 januari 2012 14:14


Jag tänkte att jag skulle kunna lägga upp en video, när jag spelar gitarr. Som ni vet så har jag inte varit så aktiv när det gäller att skriva på bloggen. Det har varit så mycket att tänka på. Men jag ska försöka liva upp bloggen. Men det skulle unde...

Presentation


Tjaba! I den här bloggen handlar det om mitt liv, mina tankar och åsikter m.m håppas att ni gillar den!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Läser just nu

           När mörkret faller är det någon där utanför. Någon som drar närmare stugan. Som knackar i väggarna, som skymtar i fönstret. Något som kanske vill in...

Omröstning

Vilket instrument spelar du?
 Gitarr
 Trummor
 Elgitarr
 Bas
 Piano
 Flöjt
 Cello
 Trumpet
 Fiol
 annat
 inget

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards